מרכז המידע שלנו

שאלות ותשובות

שליח יקר, ריכזנו עבורך מספר שאלות נפוצות על אופן מתן השירות שלנו, אנו ממליצים בחום עבורך לקרוא זאת בעיון רב ובסבלנות בכדי להבין את מטרת השירות שלנו, אופן ביצועו וחיסכון בשאלות כאלו ואחרות על השירות.

בכדי להירשם לשירות שלנו באמצעות אתר האינטרנט שלנו, אנא הקלק על לחצן "הרשמה לשירות". כדי להשלים את תהליך ההרשמה במהירות וללא תקלות עקוב בקפידה אחר ההוראות למילוי טפסי ההרשמה ומלא אותם כנדרש.

בעת ביצוע הרישום הנך ממלא טופס 101 וחותם על הסכם התקשרות מולנו, אנו רושמים אותך כשכיר לכל דבר, מידי חודש יונפק עבורך תלוש שכר אשר ממנו ינוכו כל המיסים על פי חוק אך חשוב להדגיש כי בינך ובין חברת ג'י אם פיננסים אין יחסי עובד מעביד ואופן ההתקשרות הוא רק בהתאם להסכם ההתקשרות אשר הנך מאשר בעת הרשמתך לשירות.

עלות השירות הינה 5% 

לאחר קבלת התשלום עבורך אנו ננכה את דמי השירות, לאחר מכן יתרת הכנסתך תחושב כ"גילום שכר". כלומר "גילום" – הכנסותיך לאחר תשלום דמי הניהול אך לפני תשלום המיסים. מ"גילום השכר" אנו ננכה: תשלומי ביטוח לאומי עובד ומעביד, דמי בריאות ומס הכנסה.
לאחר ניכוי כל סכומי המיסים, את היתרה נעביר ישר לחשבונך.

בעת ההרשמה לשירות תתבקש למלא טופס 101, אשר בו עלייך למלא את פרטיך האישיים. בעת ההרשמה המערכת מעבדת את נתוניך האישיים ובמידה והנך פטור מאי אלו מיסים מסיבה כזאת או אחרת, המערכת מזהה זאת באופן אוטומטי בעת הנפקת התלוש ולא מורידה מסך "גילום השכר" את המיסים אותם הנך פטור מלשלם,

חשוב לציין, כי באם הנך חייל משוחרר, חייל המשרת בשירות חובה, בעל תעודת נכה ו/או מתגורר בישובים המעניקים הטבות במס, או כל הטבה כזו או אחרת במס, הנך נדרש להעביר אישורים ו/או אסמכתאות אלינו, 

תוכל לבצע זאת ע"י צרוף קבצים של צילומי האסמכתאות ו/או אישורים ו/או תעודת חוגר/מילואים או לחילופין על ידי שליחתם למוקד שירות לשליח.

חשוב לציין כי במידה ולא יתקבלו האסמכתאות הרלוונטיות המערכת תנכה את סכומי המיסים באופן רגיל ללא כל התחשבות בזכאותך להטבות כאלו או אחרות.

במידה והנך עובד בעבודה נוספת, הנך מחויב בביצוע תיאום מס ברשות המיסים בכדי להימנע תשלומי מקדמות מס גבוהים. ביצוע תיאום מס מתאפשר כיום דרך האתר של רשות המיסים – https://www.gov.il/he/service/tax-coordination-online או שתוכל לגשת לאחד ממשרדי רשות המיסים הקרובים למקום מגורייך.
זכור: במידה והנך עובד בשני עבודות או יותר, מיד עם ההרשמה לשירות הנך נדרש לבצע תיאום מס ולשלוח אותו אלינו דרך מוקד השירות לשליח. במידה ולא תבצע תיאום מס, רשות המיסים תנכה משכרך עד 60% מס מגובה הכנסתך החודשית !

במידה וסטטוס עבודתך השתנה, כגון התחלת לעבוד בעבודה נוספת, או שעבדת בשני עבודות ועכשיו אתה עובד רק בעבודה אחת, הנך נדרש לעדכן את פרטיך ולמלא טופס 101 חדש. לצורך מילוי טופס חדש אנא פנה למוקד השירות שלנו.

במידה ולא ביצעת תיאום מס או שביצעת תיאום מס ולא שלחת את העתק התיאום מס אלינו, מס הכנסה כאמור ינכה עד 60% מס משכרך, בכדי לקבל החזר עבור סכומי המס שירדו משכרך, בצע תיאום מס והעבר אותו אלינו דרך המוקד השירות לשליח. מיד עם עדכון תיאום המס ששלחת, רשות המיסים תעביר אלינו את ההפרשים אותם גבתה מראש ואנחנו נעביר לך אותם מיד עם קבלת התלוש הקרוב.

מועדי התשלום לשליחים הם פעמיים בחודש, הראשון מתבצע בתאריך ה-25 לכל חודש והשני בתאריך ה-10 לחודש הבא.

תלוש שכר יוצא בתאריך ה-10 לכל חודש. לדוגמא: על תקופת עבודה בין ה- 01.03.2020 ועד 30.03.2020 יופק עבורך תלוש שכר וישלח לא יאוחר מתאריך 10.04.2020.

על תקופת עבודה מה-1 לחודש ועד ה-15 לחודש, יועבר התשלום בתאריך ה-25 לחודש הנוכחי, על תקופת העבודה שבין ה-15 לחודש ועד ה-30 לחודש התשלום יועבר ב-10 לחודש העוקב.

כפי שהוסבר לעיל, תלוש שכר מופק עבור חודש מלא מה-1 לחודש ועד ה-30 לחודש. התשלום אשר מתבצע עבור חציון א' של החודש (1-15 לחודש) בתאריך ה-25, הנו תשלום מוערך בלבד ללא יכולת לדעת במדויק את סך המיסים אשר אמור לרדת, אי לכך כדי למנוע תשלומים חוזרים וחיובים גבוהים, המערכת מבצעת ניכוי משוער של 10% מיסוי מההעברה של אמצע החודש מכל שליח, גם לאלו הפטורים ממס, במידה ובהנפקת התלוש אכן מתברר כי הנך פטור ממס, ההפרשים אשר נוכו יגיעו לך בחזרה להעברה הבאה לאחר מכן.

במידה ולאחר בדיקתך הנך מוצא כי נפלה טעות בתשלום, תוכל לפנות לבירור העניין במוקד השירות לשליח, אנו נבצע בדיקה בעניין ונחזור אלייך מיד עם סיום הבדיקה ולא יאוחר מ-24 שעות מרגע פנייתך למוקד.

המוקד נותן מענה דרך אפליקציית וואטספ, אומנם אנו רגילים לקבל בוואטספ תקשורת מיידית בעת שליחת הודעת וואטספ, אך לפעמים יש עומס וזמני המענה מתארכים, אנו מתחייבים למענה תוך 24 שעות ונציגנו אף יטפלו בפנייתכם במהירות האפשרית.

בעת הרשמתך הנך מתבקש למלא כתובת מייל. מידי חודש בעת הנפקת תלוש השכר יישלח אלייך מייל אוטומטי עם קישור להורדת התלוש, במידה והנך לא מקבל את הקישור למייל או במידה והנך מעוניין לקבלו למייל אחר, תוכל לפנות בעניין זה למוקד השירות שלנו ולעדכן את כתובת המייל שלך.

אנו נותנים מענה מלא בכל נושא ובכל עניין דרך מוקד השירות לשליח, במידה ונציג השירות נתקל בשאלה ו/או בעיה אשר אינו יכול לטפל בעצמו, הפניה מועברת מיידית למנהל מוקד השירות והוא מטפל בה באופן אישי עד למענה וטיפול מלא בפנייתך.

כן, הנך יכול לאסוף חשבוניות הוצאה הקשורות לעבודה כגון, חשבוניות על דלק, תיקוני אופנוע, אופניים וקורקינט, חשבוניות על רכישת סוללות, מטענים, קסדות וכל הקשור לעבודתכם שליחים, את החשבונית הנכם אמורים להגיש עד סיום החודש ולאחר בדיקת תקינות החשבוניות הם יוכרו החזר הוצאות אשר יופיע בתלוש השכר לאותו חודש.

במידה וסיימת את עבודתך והנך מעוניין לסיים את ההתקשרות הנך יכול לפנות בהודעה למוקד ולציין כי ברצונך לסיים מולנו את ההתקשרות, אנו נדריך אותך בתהליך סגירת כרטיס העובד.

דילוג לתוכן